Nya tider, ny förnedring

Som ni ser så är min blogg minst sagt utrensad och jag måste säga att det kändes bättre än lägenhetsvårstädningen att göra det.

Jag är trött på att prata om mig själv.

Så jag tänker i stället trampa vidare på stigen jag påbörjat och gräva mig djupare i den uppenbarligen osinande och strida ström av böcker som enligt mig aldrig borde ha hamnat i tryck. Bra böcker kommer jag dock inte att bemöda mig om att recensera. Det är inte alls lika roligt. Låt oss i stället bara le glatt åt tanken på att det faktiskt finns andra böcker än den geggiga sörja av misslyckat skönlitteratur jag presenterar här. Däremot tar jag gärna emot tips bå både bra och dåliga böcker från alla som är villiga att dela med sig av sin bokhylla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0