Tack och hej blogg.se

På grund av att jag riskerar någon form av hjärnblödning om jag fortsätter blogga på blogg.se, så följer jag nu ack så många andra (bland annat fantastiska Anna med sin Bokstävlarna) och byter till wordpress. Där har jag ju även min pysselblogg World of Artcraft, och det tilltalar ju min ordningsamma bibliotekarieådra att ha saker på ett och samma ställe.

Jag har flyttat över mina gamla inlägg till den nya bloggen men behåller den här gamla ett tag till. Och det enda skälet till det är att jag inte vill förlora alla fina kommentarer jag har fått på mina inlägg.  Men jag hoppas att ni följer med mig i flytten och fortsätter säga vad ni tycker om det jag skriver.

Så välkomna till nya, och förhoppningsvis förbättrade VECKANS BOKBÅL


Kommentarer
Postat av: nathalie

kolla och komentera bloggen ! :)

2010-10-31 @ 18:24:51
URL: http://http://nathaliearbbfors.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0